Nu am cu cine ;)

Se apropie preselecţia melodiei ce va reprezenta România la Eurovision 2009. Butonând televizorul am auzit una din melodiile candidate. Versurile sunt foarte simpatice … si, într-o oarecare măsură, adevărate.

Urmăriti cu atenţie mişcarea şcenică… am râs foarte bine cand am vazut videoclipul.

8 răspunsuri to “Nu am cu cine ;)”

  1. Dr.Parazitu Says:

    Deci inca un an in care o sa ne facem de ras la Eurovision, mai lipsesc parasutele alea de la Indigo si ar fi tot tacamul de retadati care reprezinta Romania!

  2. Alexandru Says:

    Participa doar la preselectie, nu au si castigat. Insa … din cate am vazut celelalte piese, nu stam grozav.

    Melodia e faina totusi, iar prima poza (pe care a ales-o Youtube de fapt) e geniala. Fetele protesteaza bine fata de societatea de azi.

  3. Dr.Parazitu Says:

    Sincer mie nu imi plac, ori trupa asta ori celebrul „Fernando de la Caransebes” tot acelasi lucru vad…:))

  4. Mirco Esposito Says:

    sau poate ca nu ai cu ce 😉

  5. Alexandru Says:

    Poate, daca tu vrei sa fii rautacios 😉

  6. Mirco Esposito Says:

    „sa fii rautacios” e corect gramatical 😉

  7. Anda Says:

    Senor Esposito, cred ca esti genul de tip pasionat de masini tari si prezenta feminina..la greu, pe care o vrajesti cu replici ironice pe care le-ai citit tu pe undeva si ti s-au parut interesante, fara ca sa le intelegi neaparat(probabil tocmai de aia ti s-au parut interesante 😉 ) Asa ca ce-ar fi sa-ti pastrezi comentariile tale ‘originale’ pentru un blog pe masura ta? 😉

  8. bogdan Says:

    nu e de ras, e de plans

Lasă un răspuns

